Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Οι ανθρωποι μας, μερος Ε΄.

Ο αρχηγος απο μικρος φαινεται! Σοβαροτητα σε συνδυασμο με αυτοσυγκεντρωση τις κρισιμες στιγμες ενος αγωνα και παθος για τη νικη σε συνδυασμο με αυτογνωσια, ειναι η συνταγη απο την οποια φτιαχτηκε η αρχηγος της 'μικρης' μας ομαδας Σοφια Μανετακη. Απο 11 χρονων στη Νικη, ακραια στις ομαδες των κορασιδων και των νεανιδων, αλλα ....
Βρηκες λοιπον τη θεση σου Σοφια;
Προς το παρον ,ναι. Εχω παιξει και λιμπερο ομως με τη γυναικεια ομαδα. Για να ειμαι παντως ειλικρινης, η θεση του πασαδορου με εκφραζει περισσοτερο. Θα δουμε ....
Και ποια ειναι η Σοφια εκτος γηπεδου;
Ειμαι στη Β΄Λυκειου, διαλεξα Θεωρητικη κατευθυνση μιας και εχω στοχο τα παιδαγωγικα τμηματα. Αν οι Πανελληνιες μου πανε πολυ καλα δε θα ελεγα οχι και στη Νομικη. Αν οχι, η Γυμναστικη Ακαδημια θα ηταν μια ευχαριστη εναλλακτικη λυση. Μου αρεσει η μουσικη, εχω κανει λιγο πιανο και κιθαρα, αλλα τωρα ο χρονος μου ειναι πολυ περιορισμενος. Ισως οταν τελειωσω το Λυκειο να ασχοληθω πιο συστηματικα.
Πως ειδες την προσπαθεια των νεανιδων και πως βλεπεις απο δω και περα την πορεια των κορασιδων;
Οι περισσοτερες νεανιδες ειναι πολυ καλες παικτριες αλλα τις αδικησαν οι λιγες προπονησεις που εκαναν ολες μαζι. Η αδυναμια αυτη φαινοταν στο γηπεδο, δε ξερω ομως αν θα μπορουσαν τα πραγματα να εξελιχθουν διαφορετικα. Απο την πορεια των κορασιδων ειμαι πολυ ευχαριστημενη, οχι τοσο γιατι προκριθηκαμε στην δευτερη φαση αλλα γιατι κοντραραμε ολες τις καλες ομαδες, ασχετα απο το τελικο αποτελεσμα. Απο δω και περα τα πραγματα ειναι δυσκολα, θα προσπαθησουμε και βλεπουμε ....
Ποσο μακρια θα φτασει η Σοφια με το βολλεϋ;
Θα παιξω οσα περισσοτερα χρονια μπορω. Το σε πιο επιπεδο δε μπορω να το προβλεψω. Θα το σκεφτομουνα ακομα και να γινω προπονητρια ή διαιτητης, που μου φαινονται πολυ ενδιαφερουσες πλευρες του αθληματος.
Το σπιτι στηριζει ή γκρινιαζει;
Παρ' οτι ειμαι η μονη στην οικογενεια που ασχολουμαι σοβαρα με τον αθλητισμο, οι γονεις ειναι πολυ υποστηρικτικοι. Καμμια φορα ενοχλουνται απο τις πολλες ωρες που λειπω απο το σπιτι για χαρη της ομαδας, αλλα ως εκει. Του χρονου βεβαια, σαν μαθητρια Γ΄Λυκειου ισως αυτοπεριοριστω λιγο, αλλα δεν το σκεφτομαι ακομα.
Η ελλειψη χρονου ειναι τελικα μεγαλο προβλημα.
Καμια φορα κοβω καποια εξοδο με τις παρεες μου, οχι ομως τραγικα πραγματα. Με καλο προγραμμα τα κανεις ολα. Αλλωστε η προπονηση με ξεκουραζει ψυχικα απο το βαρος της σχολικης ζωης και με αυτη την εννοια μου ειναι τελικα απαραιτητη.
Πως ειναι η σχεση με τα μεγαλυτερα και τα .... πολυ μεγαλυτερα κοριτσια;
Καθολου ανταγωνιστικη. Στις γυναικες τα πραγματα ειναι λιγο πιο αυστηρα και ο τροπος που παιζουν μου προκαλει καποιες φορες δεος αλλα η σχεση μας ειναι πολυ καλη. Χαιρομαι που ειμαι αρχηγος των κορασιδων αλλα δεν το θεωρω και κατι ιδιαιτερο, μονο στις δυσκολες στιγμες ενος αγωνα χρειαζεται να εμψυχωσεις λιγο τις συμπαικτριες σου.
Θελω ενα σχολιο σχετικο με την προπονητρια σου.
Στον παγκο ειναι ηρεμη και πρεπει να την φτασεις στα ορια της για να φωναξει. Χωρις αμφιβολια βοηθησε την εξελιξη μου και στην τεχνικη αλλα και παρα πολυ στον ψυχολογικο τομεα. Με εμπιστευτηκε πολλες φορες σε κρισιμα σημεια των παιχνιδιων των νεανιδων -οταν πρεπει να κανεις το δυσκολο- και αυτο δινει φτερα σε μια αθλητρια.
Θα ηθελες σαν επιλογο κατι να αλλαξεις στη σημερινη Νικη;
Τα πραγματα ειναι καλυτερα απο τις προηγουμενες χρονιες. Μονο το γηπεδο ειναι προβλημα αλλα πιστευω οτι ειναι θεμα χρονου να βελτιωθει η κατασταση και σε αυτον τον τομεα. Οταν αγαπας ενα σπορ βρισκεις τον τροπο να αγνοεις τις δυσκολιες. Ευχαριστω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου