Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Οι ανθρωποι μας, μερος Δ΄.

Αν θελει κανεις να συνοψισει τη σημερινη αγωνιστικη φιλοσοφια της Νικης, μαλλον δε θα βρει καταλληλοτερη εκπροσωπο απο την κεντρικη της ομαδας Τονια Βαμβακοπουλου: ηρεμια, ηρεμια και .... παλι ηρεμια! Ας ξεκινησουμε ομως τη συζητηση μας με μια απαντηση εκπληξη ....
Ποσο μικρη ξεκινησες Τονια το βολλεϋ;
18 χρονων! Για την ακριβεια ειχα μια συντομη επαφη με το σπορ στα 16, αλλα μετα διακοπη δυο χρονων ξαναρχισα στα 18 χωρις αλλα απροοπτα απο τοτε.
Η τεχνικη σου καταρτιση φαινεται αψογη, σαν να ξεκινησες 8 και οχι 18 χρονων ....
Χρωσταω πολλα στην πρωτη μου προπονητρια. Με ξεκινησε στη σημερινη μου θεση και δουλεψε με πολλη πιστη μαζι μου. Εκανα και εγω το χρεος μου στις προπονησεις και καλυψα γρηγορα εμπειρια πολλων χρονων.
Αρα σπουδαιος ο ρολος ενος προπονητη.
Απο ολους οσους συνεργαστηκα πηρα κατι. Ασχετα απο τον αν ηταν αντρες ή γυναικες, ηταν δικαιοι και αυτο ειναι κατα τη γνωμη μου το κυριο προσον ενος προπονητη. Καταλαβαινω οτι σαν ανθρωποι ειχαν συμπαθειες και αντιπαθειες, αλλα οταν εφτανε η ωρα της επιλογης ηταν σχεδον απολυτα αντικειμενικοι.
Με τι ασχολειται η Τονια μακρια απο το παρκε;
Μετα το Λυκειο η δουλεια με περιμενε οποτε δεν μπηκα στον 'πειρασμο' των σπουδων. Η οικογενειακη επιχειρηση εμποριου ανταλλακτικων αυτοκινητων ειχε αναγκη απο χερια και μπορω να πω μαλιστα οτι ειναι και ενας χωρος που μου αρεσει.
Ο πρωτος γυρος σχεδον τελειωσε. Πως βλεπεις την ομαδα;
Καναμε μεταγραφες ουσιας και το συνηθισμενο χαλαρο ξεκινημα αλλα τα αποτελεσματα ηταν καλα. Δεν ειμαστε βεβαια ανικητες, ομως το κλιμα μεταξυ μας ειναι πολυ καλο. Κοντινες ηλικιες και χαρακτηρες που ταιριαζουν ειναι συνταγη επιτυχιας.
Το 'κοντινες' ηλικιες δεν ταιριαζει σε ολες.
Με τις μικροτερες κανουμε μια χαρα παρεα. Εχουν πολλα στο μυαλο τους βεβαια και αυτο τους δημιουργει καποιες στιγμες μια νευρικοτητα -δικαιολογημενη- αλλα ειναι απο εκει και περα και θεμα προπονητη να εκτονωσει τις οποιες εντασεις και να αποκαταστησει τη ταξη.
Και λογω επαγγελματος βιωνεις μια κριση της κοινωνιας.
Εμεις ειμαστε οι πιο γνησιοι ερασιτεχνες. Παιζουμε πραγματικα για τη φανελλα, ακομα και αν εχουμε λιγα χρονια σε μια ομαδα. Ποτε δεν παιξαμε για την οποιαδηποτε αμοιβη και αν καποια στιγμη βρεθηκε αναμεσα μας και καποιος 'μισθοφορος', δεν κρατηθηκε παρα ελαχιστο χρονο μαζι μας. Ο ομαδικος αθλητισμος ειναι μια διαδικασια αυτοπειθαρχιας και αργα ή γρηγορα αποβαλλει τους ανευθυνους.
Δωδεκα χρονια στο χωρο θα συναντησες και δυσκολιες.
Το σπιτι μου ηταν θετικο σε αυτη μου τη δραστηριοτητα, που αλλωστε ηταν ωριμη αποφαση και συντομα μου εγινε τροπος ζωης. Δεν ειμαστε αλλωστε και επαγγελματιες για να μας καταθλιβουν τα οποια εμποδια. Συν τοις αλλοις η κατασταση στη Νικη βελτιωθηκε ραγδαια τα τελευταια 6-7 χρονια. Περισσοτερη οργανωση και η ομαδα της γειτονιας ειναι τωρα πια κατι πολυ ευρυτερο.
Ποσο θα διαρκεσει η σχεση της Τονιας με το παρκε;
Με πιανεις απροετοιμαστη! Πολυ ακομα, οσο θα χαιρομαι το παιχνιδι σαν παικτρια. Δε θα συνεχισω απο αλλο ποστο τη σχεση μου με το βολλεϋ, οποτε μονο μια οικογενεια ισως μου δημιουργησει ανυπερβλητα εμποδια.
Κλεισε με καποια αναμνηση απο την πορεια σου.
Το '98 ηταν μια πολυ εντονη χρονια. Μολις ειχα ξεκινησει και τοτε διαλυθηκε ο Γ.Σ.Α., οποτε αρκετα κοριτσια ενισχυσαν τη Νικη που μπηκε σε αλλη πορεια. Τωρα πια το περιβαλλον ειναι πολυ ομαλοτερο και η ενασχοληση μας πολυ πιο ευχαριστη. Ευχαριστω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου